Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 13:10:46 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03286 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kelba küla, Paema (null) 
ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Kelba külas Paema 
maaüksusele suvila kavandamiseks ehitusõiguse andmist 
projekteerimistingimustega. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri 
vahendusel. Ettepanekud palun esitada ehitisregistri vahendusel või valla 
e-posti aadressile [email-masked]. Transpordiamet on antud menetluses 
kooskõlastaja ning käesolevat taotlust palun lugeda kooskõlastustaotluseks. 
Kooskõlastustaotlust ei võimalda ehitisregister praegu saata. Ainus võimalus 
on saata kaasamise kutse. Kooskõlastuse küsimise põhjus on kavandatava hoone 
jäämine riigimaantee kaitsevööndisse. Eeldatavasti on vajalik rajada 
maaüksusele ka mahasõit, kuid taotleja pole avaldanud, kas ta seda teha 
soovib ega ole avaldanud ka asukohaeelistust.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26959755> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 06.05.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister